Většina lidí neumírá na své zdraví, ale na své léky.

Pixmac000002036081

Sport prospívá zdraví

green-apple

Čistota půl zdraví

Je kreatin opravdu tak skvělý?

Kreatin je často považován za jeden z nejúčinnějších doplňků. A v posledních letech se spustila obrovská touha po tomto doplňku. Všichni se najednou jakoby zbláznili a chtěli kreatin. Začali se totiž šířit fámy, že kreatin vám zajistí několika násobně větší sílu a svalový růst. To, ale není až úplně taková pravda.

 

je kreatin opravdu tak skvělý?

 

 

Pokračovat ve čtení

Potravinové doplňky pro seniory

potravinove doplnky

Existuje spousta důvodu, kvůli kterým jsou starší lidé nuceni se stravovat jinak než dříve. Nejčastěji jsou to ty zdravotní, avšak jsou i jiné. Stále však platí, že by i taková nová strava měla být pokud možno chutná, výživná a dodávat tak vitalitu a kondici.

Právě vyvážená strava bohatá na vitamíny a živiny doplněna o kvalitní potravinové doplňky může znatelně zpomalit proces stárnutí a úbytek sil. Jedná se o ověřenou cestu k dlouhověkosti a nekonečné energii, kterou mnohdy závidí i mladší ročníky. Nic však není zadarmo, což v tomto případě platí jak o penězích tak i o vytrvalosti.

Vhodnými potravinovými doplňky pro seniory jsou sladkovodní řasy Chlorella, životní elixír Aloe Vera gel, ženšenové preparáty, Vilcacora, Kustovnice čínská, Ostropestřec, Hlíva ústřičná nebo Shitake, Omega 3 mastné kyseliny v tabletách, Lactobacilly a další přírodní preparáty, podporující kvalitní imunitní systém.

Doplňky stravy jako pomocníci při tvorbě svalů

doplnky stravy

Propadli jste kouzlu posiloven a pracujete na každém záhybu na těle? Tvrdá dřina je základ, avšak dobrým pomocníkem při tvorbě vyrýsované postavy jsou doplňky stravy. Ať už se do posilovny teprve chystáte nebo posilujete už několik týdnů či měsíců, následující suplementy se budou jistě hodit.

Vitamíny a minerály

Možná se vám na první pohled zdá, že tyto dvě látky jsou přece v každém zdravém jídle a není třeba si je dodávat nijak zvlášť. Omyl. Bez pořádného přísunu vitamínů a minerálů vaše svaly neporostou a jeden pomeranč denně to vážně nevytrhne. Pořiďte si doplňky stravy, které obsahují koncentrované množství těchto látek a zúročte tak ještě víc všechnu tu dřinu v posilovně.

Proteiny

O proteinech jako doplňcích stravy pro tvorbu svalů jste už možná slyšely. Je dobré se zaměřit na ty s vysokým obsahem bílkovin a naopak minimem sacharidů. Ty totiž můžete tělu snadno dodat běžnou stravou. Ideální proteinové doplňky pro začátečníky jsou -ty s koncentrací 75-85 %.

Pokročilejší "bodybuildeři" už by mezi doplňky stravy měli zařadit i gainery a creatiny. Pro prvních pár měsíců si však bohatě vystačíte s vitamíny, minerály a proteiny.

Vyrobte si domácí gainer

Chcete si vyrobit domácí gainer a necpát do sebe zbytečnou chemii? Pak doporučujeme přečíst si tento recept. Postačí vám k tomu dvě ingredience, a máte domácí gainer hotový – protože gainer se skládá ze dvou složek, a to proteinu a komplexního sacharidu. Jak ovšem dosáhnout této kombinace doma?

Pokračovat ve čtení

Joomla SEF URLs by Artio